Tempo


Witajcie! Post pojawia się w miarę szybko dzięki najukochańszej Prettysmilex, która mnie natchnęła swoimi pięknymi pracami <3 Dzisiaj kilka różności. Sygnaturki, nagłówki i dodatki. Może komuś się przydadzą.
Jestem świeżo po przesłuchaniu najnowszej piosenki EXO i szczerze powiedziawszy jestem zachwycona. To istna bomba muzyczna. W tym roku zdobędę tytuł muzyka, więc troszkę się na tym znam. Uwierzcie mi, Tempo ma w sobie tyle różnorodności, no i ta harmonia!! ♥ Kawał dobrej roboty. 
Nie przedłużam. Zapraszam do obejrzenia prac!




3 komentarze:

  1. Hjärnanbakomallt
    I can't believe... Czy tylko ja mam teraz ciągle głos Chena w głowie po przesłuchaniu wielokrotnie Tempo?
    Jak ja się cieszę, że w końcu mamy comeback! Piosenki są boskie, co prawda na początku sądziłam, że oohlala i gravity najlepsze ale teraz ciężko zdecydować. Oasis mnie hitneło właśnie!
    Dobra rozpisałam się o Exo a tu trzeba twoje perełki komentować.
    Jak się cieszę, że zmotywowałam Cię do grafiki ♥ Cieszę się także z tego ze post jest tak szybciutko! Na blogsferze znowu nastała grobowa cisza i nikt nic nie dodaje :( To straszne a przez chwile było tak dobrze.
    No dobra teraz już na poważnie przechodzę do komentowania grafiki! Podziwiam za te sygnaturki ja bym nie potrafiła zrobić aż tylu podobnych. Podoba mi się koloryzacja w pierwszej jest taka delikatna, a pozostałe są takie w twoim stylu, że pewnie jakbym gdzieś zobaczyła twoją prace bez podpisu od razu skojarzyłabym, ze należy do Cb ♥
    Pierwszy nagłówek jak wspominałam na DA ma przepiękne kolory, uwielbiam takie nasycone no ogólnie cały nagłówek jest śliczny ♥ Drugi też jest śliczny ten róż podkreśla taką delikatność na nim :)
    Oczywiście pobieram koloryzacje i stocki tego nigdy dość, a wyglądają naprawdę dobrze!
    Chcę już kolejny post! No i miło by zobaczyć nowy szablon o którym wspominałaś na moim blogu :)
    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne prace! Nie umiem wybrać faworyta, dlatego wszystkie są moimi na ten czas <33
    Udana notka, super dodatki!
    Pozdrawiam ciepło <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Sygnaturki skradły moje serce, przepiękna kolorystyka! Co do nagłówków - faworyt to zdecydowanie pierwszy. Niesamowity, wiosenny klimat dzięki temu pięknemu kolorkowi.
    Oczywiście pobieram koloryzacje :>
    Sandra x

    OdpowiedzUsuń