Lucy [101]

Cześć! W końcu się przemogłam i zrobiłam coś w photoshopie. Jestem całkiem zadowolona z prac po mimo takiej długiej przerwy, którą sobie zrobiłam. No i zrobiłam szablon! Ostatni layout opublikowałam na Grafice Centaura ponad rok temu! Aż wstyd się przyznawać. 
Mam zamiar częściej publikować prace. Pracuję też nad instrukcją na szablon mobilny, która niedługo pojawi się na template school
Z mojej strony to tyle. Mile widziane propozycje na następny post. Może pokuszę się na zrobienie jakiś dodatków. 
Zapraszam do oglądania prac! ♥





6 komentarzy:

  1. Wszystkie prace są śliczne, ale najbardziej podoba mi się ostatnia sygnaturka. Szablon jest taki leciutki i bardzo przyjemny dla oka, ładnie zrobiony.
    Pozdrawiam milutko <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć, pracę wyszły Ci naprawdę dobrze. A szablon jest taki słodki z tym zdjęciem Muminków 🖤.
    Czekam na kolejny post <3.
    A co do propozycji to może coś związanego z Riverdale/Stranger Things. Chętnie obejrzałabym jakąś twoją pracę nawiązującą do którego z tych seriali *-*.
    Pozdrawiam, Shoshano

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudeńka ♥
    A szablon no po prostu rewelacja *-*

    OdpowiedzUsuń
  4. O jejku jaki uroczy szablon, Muminki żądzą! Z sygnaturek pomimo, że wszystkie mając coś szczególnego w sobie, najbardziej przypadła mi do gustu ta pierwsza. No i te ikonki, kolorystyką wygrywają wszystko.
    Pozdrawiam cieplutko xx

    OdpowiedzUsuń