Power up


Witajcie! Mam dzisiaj bardzo dużo prac. Większość z nich to współprace :) Muszę przyznać, że bardzo przyjemnie mi się je tworzyło <3 Dziękuję wszystkim za śliczne bazy oraz piękne dokończenia tych moich, co musiało być nie lada wyzwaniem. Prace są podpisane, ale żeby nie było już pisze co z kim zostało stworzone. Sygnaturki: 1,2,3 - współpraca z Erenae; 4 - współpraca z Hanchesterią; 5, 6, 7, 8, 9 - współpraca z euleunge. Nagłówki: 1,2 - współpraca z Erenae; 3 - współpraca z Hanchesterią, 4 - zrobiłam sama. Prócz prac zrobiłam też koloryzacje i teksturki. Zapoznajcie się z regulaminem o ile zanim coś pobierzecie. Propozycje mile widziane! Jakby ktoś był chętny do współpracy niech śmiało pisze na mojego maila: nabi@intmail.pl
EDIT: Stworzyłam zakładkę z poprzednimi szablonami głównymi.


25 komentarzy:

  1. Wowowowow! Nie wiem która praca podoba mi się najbardziej! Wszystkie są śliczne ♥
    Hjärnanbakomallt
    pobieram koloryzacje i teksturki ;D
    Co do propozycji to może jakieś bannery, ikonki, z chęcią zobaczyłabym też jakiś tutorial ;)
    Pozdrawiam milutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz i propozycje :) Niech dodatki Ci służą.
      Również pozdrawiam! <3

      Usuń
  2. Wspaniałe prace, naprawdę! Nie mogę się na nie napatrzeć, ciężko jest wybrać jedną czy dwie ulubione.
    Pobieram dodatki oczywiście, to koloryzacje wyszły ci przepięknie *.*
    Pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń
  3. gdy napiszę, że najbardziej urzekły mnie sygnaturki z G2, to czy będzie to podejrzane??? <3 przepiękne prace <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podejrzane? W ogóle :) Dziękuję za komentarz ♥
      Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Hjärnanbakomallt
    Babanana~ ah uwielbiam tą piosenkę ♥
    Troszkę mi smutno bo nie ma tu naszej wspólnej pracy, ale wiem, że nie potrafiłabym nic teraz ładnego zrobić więc to musi poczekać.
    Sygnaturki są takie piękne ♥ Zakochałam się w każdej po kolei~!
    Pierwszy nagłówek mi się mega podoba! Cudne kolorki i fajnie wygląda ten kwiatek i jego liście.
    Drugi też bardzo ładny chociaż nie przepadam z osobą na nim. Trzeci jest świetny! Lubie tego aktora nawet. Podobają mi się kolorki ♥
    Na koniec nagłówek z Rose! Ma w sobie coś fajnego, ciekawy pomysł z tymi napisami w ramce.
    Kradnę koloryzacje, bo te od ciebie są naprawdę ładne.

    Zerknęłam na zakładkę ze starymi szablonami i jestem w miłości♥ Cieszę się że ją zrobiłaś. Niektóre szablony pamiętam dobrze jednak te początkowe nie bardzo, a tyle mnie ominęło!
    Ja bym chciała zobaczyć więcej sygnaturek! Może jakieś stocki bo ich wiecznie brakuje, no i wszystko inne bym zobaczyła na co masz ochotę stworzyć :)
    Chcę już kolejny post!
    Pozdrawiam cieplutko ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uwielbiam tą piosenkę <3 Też żałuję, że nie wykonałyśmy żadnej współpracy, ale jeszcze nadarzy się okazja <3
      Dobrze, że nie pamiętasz początkowych szablonów, bo były okropne :))
      Dziękuję ślicznie za komentarz.
      Również pozdrawiam! <33

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hjärnanbakomallt
      Pierwsza i czwarta sygnaturka są moimi
      ulubionymi ♥ Z nagłówków zdecydowanie trzeci! ♥
      Pobieram koloryzacje oraz tekstury.Jeśli chodzi o propozycje chętnie zobaczyłabym tutorial na nagłówek :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Dziękuję za komentarz i propozycję <3
      Również pozdrawiam!

      Usuń
  6. Świetne prace <3 Każda jest świetna na swój sposób, ale jakbym miała wybierać faworyta, to na pewno jest to trzecia sygnaturka i pierwszy nagłówek :* Te akurat najbardziej skradły moje serducho *.*
    Pozdrawiam i czekam na więcej :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie za komentarz <3
      Również pozdrawiam!

      Usuń
  7. Hjärnanbakomallt
    Pobieram koloryzacje i tekstury.

    Wszystkie prace są cudowne, aż ciężko wybrać faworyta ♥♥
    hmm… chociaż... moje serduszko szczególnie podbiły: druga sygnatura i pierwszy nagłówek ^^
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za komentarz <3
      Również pozdrawiam!

      Usuń
  8. Co za cuda! Jestem zakochana w każdym z osobna ♥♥ Nie umiem wybrać faworyta bo gdzie bym nie spojrzała to widzę same perełki :D Świetna notka. Jestem chętna na współpracę i jak tylko będę miała dłuższą chwilkę na pewno napiszę.
    Pozdrawiam ciepło i czekam na kolejną notkę xx

    OdpowiedzUsuń
  9. Hjärnanbakomallt
    Pobieram koloryzacje i tekstury.

    Babe <3 Te prace sa tak dobre <3 Już pierwsza sygnatura zwaliła mnie z nóg :O I te nagłówki <3 Wow. Wszystkie współprace wyglądają fantastycznie. Gratuluję tak udanej notki :3

    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Cieszę się, że miałyśmy okazję współpracować. Wszystkie prace z notki piękne, dodatki także wyglądają ciekawie.
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Także się cieszę, że mogłyśmy coś razem stworzyć <3
      Dziękuję za komentarz i pozdrawiam! ♥

      Usuń
  11. Wpadłam na bloga wczoraj i nadal nie mogę wyjść z podziwu jak piękne są Twoje prace! Każda absolutnie znakomita.

    Moi faworyci to zdecydowanie 6 (!) ostatnich sygnaturek oraz nagłówek drugi i trzeci. Cuda ♥

    I mam takie pytanie: kiedy można się spodziewać Twojej notki na Bajkowych? Bo będę miała zamówienie.

    Pozdrawiam!♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za komentarz <3
      Na bajkowcych właśnie pojawiła się notka ode mnie :)

      Pozdrawiam! ♥

      Usuń
  12. Hjärnanbakomallt
    Pobieram:
    teksturki z notek Power up, Horololo, We Young, Camo, Thats my jam, Dont make money.
    koloryzacje z notek Power up, Im still here, Born to the yours, Cookie jar, Kiss of Death, Battle of destiny, Baby don't stop, Set it off, Camo, Cheryy Bomb, Ka Ching, Fire Truck.
    Pobietam stocki z notek Born to be yours, 3 urodziny bloga, Its not rewarded, Grafikosfero nie umieraj, Honeymoon, We Young, Ka Ching, 2 urodziny


    Niesamowite są Twoje tekstury i stocki. :) Natomiast z tej notki wygrały koloryzacje i trzecia sygnatura oraz czwarta. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Hjärnanbakomallt

    Pobrałem szabon #053 na https://rejestr-opowiadan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń