I'm still here

Cześć! W końcu notka pojawia się szybko. Tym razem nie zrobiłam sygnaturek, ale za to są ikonki i nagłówki! Udało też mi się zrobić koloryzacje. Mam nadzieję, że okażą się przydatne :) 
Jak widać, zmieniłam szablon główny. Nie wiem co o nim myśleć. Wydaje się być poprawny, a Wy jak uważacie? Dajcie znać czy przypadkiem nagłówek się nie rozjeżdża! 
Mile widziane propozycje na następną notkę!


Nagłówki to współprace. Pierwszy z Martyna11105, drugi z Erenae, trzeci i czwarty z euleunge.


22 komentarze:

  1. Ale przepiękna prace! Nie umiem wybrać faworyta <3 każdy nagłówek ma coś w sobie innego i każdy jest oryginalny. Ikonki równie piękne. Co do koloryzacji to kiedy będę na komputerze to pobieram, wyszły świetnie!
    Główny szablon u mnie jest w porządku- bardzo ładny i schludny.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za komentarz :)
      Również pozdrawiam!

      Usuń
  2. Jejciu, tak dawno tu nie komentowałam (w marcu, sprawdziłam!), że aż mi wstyd :(
    Wszystkie prace są cudne, ale najbardziej podoba mi się trzeci nagłówek, to pewnie przez te kolorki <3
    A skoro ostatnio nie umiem w koloryzacje, to Hjärnanbakomallt, pobieram te tu obecne, no i pewnie pobrałam coś z poprzednich notek, o czym zapomniałam poinformować, przepraszam :|
    (a główny super, tylko u mnie nagłówek ucieka troszkę w lewo)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z nagłówkiem chyba już powinno być dobrze :)
      Dziękuję za komentarze :) Niech koloryzacje Ci służą <3
      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Najbardziej z całego posta podobają mi się chyba ikonki. Z nagłówków nie umiem wybrać faworyta. A nowy główny jest bardzo ładny.
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny szablon główny:) u mnie wszystko jest ok.Świetne ikonki:)Z nagłówków ciężko wybrać faworyta,chyba najbardziej podoba mi się drugi i oczywiście współpraca.Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Szablon główny jest niesamowity! <3 Wszystko mi na nim pasuje :**
    Prace w poście też urzekają *.* Drugi nagłówek jest moim faworytem :) A pierwsza koloryzacja wygląda ciekawie. Podoba mi się to połączenie kolorów.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :*
    Dodaje do Obserwowanych jeśli jeszcze nie mam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Hjärnanbakomallt
    Ja troszkę płaczę bo jednak bardziej mi się podobał poprzedni szablon. Ten jest taki elegancki, ładny jednak smutny. Brakuje mi więcej kolorków. Powinnaś zrobić zakładkę z poprzednimi szablonami, ja uwielbiam wspominać moje stare szablony, a jakby pojawiło by się coś takiego i u Cb bym miała gdzie wracać wspomnieniami :)
    Co do samego szablonu nic się nie rozjeżdża :)
    Ikonki są przepiękne, mam słabość do czarno białych + 1 kolor prac.
    Nagłówki są piękne, naprawdę mi się podobają. Ten przedostatni i ostatni to moje faworyt, tak wg czy to Hyomin na tym ostatnim? ♥
    Kolorki oczywiście pobieram :) Nawet już coś tam pobrałam ostatnio z DA.
    Czekam na kolejny post ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak pewnie zmienię szablon za jakiś czas. Myślałam też o zakładce ze starymi szablonami, ale jestem zbyt leniwa by ją zrobić :) I tak na ostatnim nagłówki jest Hyomin <3
      Również pozdrawiam! ♥

      Usuń
  8. Hjärnanbakomallt
    Te nagłówki sa po prostu cudowne. Nagłowek robiony z Erenae ma w sobie taki feeling, że nie da się przy nim nie zatrzymać. I kompozycja i kolory i wszystko w nim jest boskie <3 Nagłówki robione z euleunge są czymś czego nie widziałam nigdzie indziej. Są jak powiew świeżości. Jeśli nie masz pomysłu na przyszłą notkę, to wstawienie PSDsów z tych nagłówków było by dla mnie strzałem w dziesiątkę.
    Koloryzacje tez wyglądają cudnie, więc jak najbardziej je pobieram. :D
    Super notka 10/10.
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz :) Może wstawię te PSDsy, o ile znajdę je w folderze :D
      Również pozdrawiam! ☺

      Usuń
  9. Szablon jest naprawdę fajny! Bardzo mi się podoba :3 A co do prac, moimi faworytami są oczywiście ikonki (nie lubię ich robić, więc zawsze podziwiam za chęć i wemę xD) oraz 1, 2 i 3 nagłówek 😍😍😍 Są naprawdę mega! Aż zazdroszczę, bo mi po takiej przerwie takie śliczności nie wychodzą 😞❤️ Pozdrawiam kochana! 😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie za komentarz ♥
      Również pozdrawiam! <3

      Usuń
  10. Wszystkie nagłówki mi się podobają, są wykonany w świetnym stylu i nie powielają schematów, to pewnie dzięki współpracy z różnymi graficzkami. Moim faworytem jest wykonany razem z euleunge. Najbardziej się dla mnie wyróżnia ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne prace! Mi najbardziej podobają się ikonki i 2 i 4 nagłówek, są fenomenalne! Pobieram kolorki, bo są naprawdę śliczne ^^

    Pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz :))
      Również pozdrawiam! <3

      Usuń