Battle of destiny

(c)euleunge/untouchablemonster

Cześć! W końcu pojawia się notka. Jestem pod wrażeniem, bo Urodzinowy post ma taką ilość wyświetleń, że trudno uwierzyć! Naprawdę pobił chyba wszystkie pozostałe posty! Komentarze to zupełnie inna sprawa, ale już przywykłam. Chociaż tymi statystykami trzymacie mnie przy życiu. Jak widzicie zmieniłam szablon główny na wiosenny. Nie jest bajerancki, ale mi się podoba. Skoro już mowa o szablonach głównych to mam nadzieję, że każdy z Was zobaczył już post na Katalogu Grafików dotyczący konkursu wiosennego, prawda? Jak nie to szybciutko czytajcie regulamin i bierzcie w nim udział. Jak nie pasuje Wam termin, piszcie śmiało, a go przedłużę. Myślę, że to fajna sprawa wykonać nagłówek, który potem znajdzie się na szablonie głównym katalogu. Gorąco Was zachęcam do brania udziału :)
Dzisiaj mam kilka różnych prac. Dwie sygnaturki, trzy bannery, dwa nagłówki i koloryzacja, którą użyłam w drugiej sygnaturce. Prace nawet mi się podobają. Dajcie znać co o nich myślicie :)





4 komentarze:

  1. Śliczne prace kochana, naprawdę. Ah, dawno mnie tu nie było, więc muszę powiedzieć, jak pięknie wygląda szablon główny, naprawdę!
    Pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń
  2. sobangcha
    Już Ci na tt pisałam, że jestem pod wrażeniem szablonu! Wygląda bajecznie i mega wiosennie, mam nadzieję, że szybko go nie zmienisz bo muszę się napatrzeć.
    Piękne sygnaturki <3 Naprawdę z każdą notką są coraz lepsze. Pierwszy mój faworyt, śliczna koloryzacja!
    Bannerki są przepiękne <3 Ja ich nie potrafię robić więc zazdroszczę, ten drugi jest fantastyczny <3 Koloryzacja trafiona w 100%! Pierwszy nagłówek jest piękny, bardzo mi się podobają te liście czy jak to nazwać, taka swiecąca teksturka, fajnie to wygląda!
    I 2 nagłówek też świetny, taki delikatny pomimo ciemnej koloryzacji <3
    Pobieram kolorek!
    Czekam na kolejny post! Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że pracę i szablon Ci się podobają <3
      Również pozdrawiam ♥

      Usuń