Grafikosfero nie umieraj! [98]

Cześć! Co się ostatnio działo! SKT przegrało, Faker płakał, Kkoma zdjął Peanuta w trzeciej grze. Smutno mi się oglądało te mistrzostwa. Szczerze to SKT powinno wygrać trzecia mapę... Szkoda mi Fakera, biedny :<
Ale to już nieważne.
Gdzie jesteście koledzy? Co się dzieje z grafikosferą? Przykro patrzeć jak umiera. Tak mało osób cokolwiek robi. Kiedyś prac było multum, a teraz? Zaczynam podejrzewać, że brakuje nowych grafików. Ci, którzy funkcjonowali gdy ja zaczynałam, są już dorośli. Gimbole, gdzie jesteście? Teraz Wy musicie zacząć działać. Zakładać prędko blogi lub dołączać do załóg puki nie będzie za późno! 
To nie boli. Nie wiem jak mam Was przekonać...
Szczerze, to brakuje mi tego co było kilka lat temu. Tyle różnych blogów z opowiadaniami, a co za tym idzie, dużo zamówień na szablony. Nie potrzebujecie ich? Czy naprawdę chcecie mnie zmusić bym napisała rozprawkę o tym dlaczego blogspot jest lepszy niż wattpad? Smutne, że okładki wyparły szablony... :(
Postaram się resztka moich sił podpierać grafikosferę. Mam nadzieję, że nie zostanę sama. Liczę na Wasze wsparcie!
Dzisiaj mam Wam do pokazania 2 nagłówki i szablon oraz 2 paczki stocków.
Wszyscy, którzy są zainteresowani grafiką, a maja pytania, niech śmiało piszą w komentarzach lub na mojego meila: nabi@intmail.pl , zawsze z chęcią odpowiem na pytania i pomogę :)







12 komentarzy:

  1. Zastanawiam się, dlaczego ludzi tak bardzo ciągnie do tego wattpada... Szkoda, że blogosfera umiera i nie chodzi tutaj tylko o grafikę. Sama niedawno zaczęłam bawić się w szablony, z nagłówkami idzie mi trochę gorzej. W każdym razie - masz moje wsparcie. Początkującej szabloniarki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musimy trzymać się razem <3
      Dzięki za komentarz <:

      Usuń
  2. No cóż wszyscy się starzeją, nie makomu przekazywać pałeczki ;c smutne, ale prawdziwe.
    Ja też powoli opuszczam grafikosferę, nie mam już na nic czasu, a na studiach pewnie będzie jeszcze gorzej, a to już w przyszłym roku. ;c
    Jak znajdę czas to na pewno się pojawię. Niestety teraz młodziaki mają inne zainteresowania niż blogi, grafika... a jak już to robią wszystko po najmniejszej linii oporu, czyli tworzą na wattpadzie - przyznam szczerze, że z czystego lenistwa (lub też coraz częstszego braku czasu) sama wstawiam tam opowiadania (dopiero jak napiszę kilkanaście, to pomyślę o stworzeniu bloga na blogspocie)
    Co do prac to jak zwykle są genialne ♥
    Zakochałam się w nagłówkach. ♥♥♥♥
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety jedni są leniwi, a drudzy nie mają czasu :<
      Dziękuję za komentarz <: Mam nadzieję, że znajdziesz jeszcze czas na grafikę ☺

      Usuń
  3. Ahh jak tylko zobaczyłam nowy post to się ucieszyłam! <3 Włączyłam specjalnie komputer aby skomentować (na tel strasznie nie wygodnie mimo wszystko pisać )
    Przyznam się, że nawet nie wiem o czym piszesz na początku, wiem że chodzi o jakaś grupę gamingową. Czy tylko mnie nigdy i dalej nie ciągnie do gier?

    Mi też strasznie smutno jak widzę umierającą grafikosere :(
    Czy ja wiem czy to przez wattpad koniecznie. Według mnie jest on przede wszystkim wygodniejszy. Po pierwsze wersja mobilna, większość osób zapewne korzysta z aplikacji, Dwa to powiadomienia które są wygodniejsze.
    Starsi graficy odchodzą, a nowi, którzy przychodzą mimo wszystko mają małą aktywność w komentarzach przez co szybko się zniechęcają. Mi mimo wszystko czasem też nie chce się nic przygotowywać kiedy widzę mało komentarzy.
    można tak rozpisywać i rozpisywać.
    Jednak jeśli chodzi o walkę z umierającą aktywnością blogów postaram się pomóc i Cię wspierać :)
    Ok teraz przejdę do grafiki!

    Szablon jak zawsze piękny, kocham minimalistyczne i te twoje są takie charakterystyczne, że od razu wiem, że to twój <3 Ahh nagłówki są takie piękne, że nie wiem który wybrać. Zazdroszczę Ci bo ja zawsze mam problem z nimi a tobie zawsze pięknie wyjdą <3
    No i na koniec stocki, oczywiście pobieram zwłaszcza te złote bo ostatnio uwielbiam takie <3
    Ja chętnie bym wykonała coś z Tobą, więc jeśli chcesz możemy się w weekend zgadać <3 No i może wymyślimy razem coś "jak uratować grafikosfere" :))
    Na dziś wszystko! Pozdrawiam i czekam na kolejny post ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sobangcha
      Zapomniałam wpisać a pamiętałam jeszcze ja pisałam, ze pobieram ;<

      Usuń
    2. Tak, na początku wspomniałam o esporcie <:

      Szczerze powiedziawszy to wattpad dla mnie to czarna magia. Niewygodny, skomplikowany i pusty według mnie. Na blogach wszystko "żyje" dzięki szacie graficznej, dlatego tak bardzo uwielbiam bloggera ♥

      Cieszę się, że prace Ci się podobają <:
      Oczywiście napiszę do Ciebie <: Współpraca z Tobą to czysta przyjemność, tym bardziej, że mamy wspólny cel ♥ Postawimy grafików na nogi ^^

      Pozdrawiam słodko <33

      Usuń
  4. Hej, pamiętacie mnie jeszcze?
    Jestem głosem starego grafika, który już odszedł na emeryturę. Moje życie bardzo się pozmieniało od czasu, kiedy zaczęłam tworzyć szablony. Z gimbazy przeszłam do życia imigranta i jeszcze wyszłam za mąż.
    Myślę, że jest też inny powód, że grafikosfera umiera. Dzisiaj po raz pierwszy od około dwóch lat przejrzałam kilka blogów graficzny i zobaczyłam dokładnie to samo. Nagłówki robione w ten sam sposób, jak kiedy ja je robiłam, szablony wyglądające tak samo. Wydaje mi się, że brak innowacji i czegoś świeżego sprawia, że stare powoli wymiera.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś sama prowadziłam bloga , ale matura i studia zrobiły swoje :/
    Ale do dzisiaj tworzę - trochę digital, trochę tradycyjnie. Mam nadzieję, że nikt nie wyrasta z bycia artystą, bo pasje są ludziom potrzebne <3

    Obecnie piszę ze znajomymi na spółkę bekowy blog z artykułami o ważnych rzeczach xD Ale nadal troszkę tęsknię ze starym hobby. Niestety było zbyt absorbujące by do niego wrócić 'na pełen etat'. Obecnie tylko czasem przyjdę zobaczyć co u innych grafików, cieszę się że nadal są takie blogi jak ten chociażby :)

    I już totalnie an koniec - kibicowałam co prawda Samsungom, ale SKT strasznie przykro przegrał. Na Fakera jak się patrzyło to się płakało razem z nim ;( No ale wielki turniej, to wielkie emocje, tak bywa :/

    OdpowiedzUsuń
  6. sobangcha
    Zgodnie z regulaminem powiadamiam że ściągnęłam szablon i personalizuję go właśnie

    OdpowiedzUsuń