My new Swag



Cześć! W końcu dodaję notkę. Muszę przyznać, że ostatnie dni spędziłam dość biernie. Nic mi się nie chciało robić! Dziś bardzo skromniutka notka...
Wczoraj oglądałam ćwierćfinały mistrzostw świata w lola. Akurat grało SKT T1 ♥ Jak się cieszę, że doszli do półfinałów. Całym sercem wierzę w ich wygraną :)) Oby po raz kolejny zgarnęli tytuł mistrzów świata :) Jestem w stanie poświęcić mój internet w telefonie by móc oglądać na żywo, choć niewiele mi go zostało po piątku :)) Razem z siostrą włączyłyśmy sobie transmisję na żywo i oglądałyśmy na geografii i polskim (siedzą w pierwszej ławce) ♥ 
Musiałam się z kimś podzielić tą wiadomością <3 
Zapraszam do obejrzenia prac. Malutko, ale może coś wam się spodoba <:






Pierwszy z Evelyn


7 komentarzy:

  1. Wszystkie prace są świetne
    Moi faworyci to pierwszy nagłówek i pierwsza sygnaturka
    są świetne
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie prace piękne :)
    I koloryzacja jest ekstra.
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne prace. pierwsza sygnatura jest cudowna! <3
    też głosuję na SKT T1 :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prace ♥
    W końcu udało mi się znaleźć 5 minut czasu. Przez ostatni miesiąc miałam chyba z 30 prac pisemnych! Z niczym się nie wyrabiam do szkoły, a co dopiero mówić o grafice, blogach... ;c Ja niestety nie mogę sobie pozwolić na bierność i odpoczynek, chociaż często nic mi się nie chce i mam ochotę wszystko rzucić *albo raczej wyrzucić przez okno :D*.
    No nic! Jak już mówiłam prace są śliczne ♥ Dobrze, że udało mi się wejść i przynajmniej chwilę nacieszyć oko. ^^
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. A to ja z kolei trzymam kciuki, by wygrał ktoś z Europy tym razem :D

    A pracki piękne <3

    OdpowiedzUsuń