We Young [95 - 96]


Cześć! Tak jak obiecałam dziś przychodzę z większą ilością rzeczy :)) Znajdziecie tu chyba prawie wszystko ☺ Wzięłam się za siebie i porobiłam teksturki. Chyba nie są takie złe :)) Zebrałam też stocki, więc pobierajcie do woli. 
Mam też ważną informację. Moja siostra euleunge założyła własnego bloga graficznego Untouchable Monster, na który Was gorąco zapraszam. Podarujcie jej troszkę miłości, bo naprawdę się starała ♥
W najbliższej przyszłości mam zamiar zmienić szablon główny, ale jeszcze nie mam na niego pomysłu. 




 
live                                                             live
Szablon 95 został stworzony na potrzebę wyzwania organizowanego na Katalogu Grafików - Remake Challenge. 





Pozdrawiam Niedźwiadki!! ♥♥♥

12 komentarzy:

  1. Cudowne prace ♥ zwłaszcza pierwszy nagłówek ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  2. 2 sygnaturka i szablony *o*
    Wow, oby więcej takich cudeniek :)
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurczę, dosłownie niedawno tu zajrzałam i jeszcze nowej notki nie było! :D Z sygnaturek druga najbardziej mi się podoba i drugi nagłówek - po prostu śliczny, te kolorki i zdjęcie modelki <3 Ciekawie prezentują się te stocki roślinne :D
    Szablony też udane - choć w pierwszym ja bym zdecydowała się na jeden rodzaj czcionki w tekście postu i widżetów. Interesujący efekt menu i pagerów, ja zawsze boję się aż tak eksperymentować z efektami, bo boję się, że mogą nie wyglądać one tak samo u innych. xd Widzę, że drugi szablon to dorobienie css'u do nagłówka, który już kiedyś tu opublikowałaś. :D Jest inny przez swój skromny, jasny dół kontrastujący z ciemniejszym nagłówkiem, ale dosyć ciekawie to wygląda, tak że złapało moje serducho <3
    Dodatki na pewno pobiorę, przyda się trochę odświeżenia w moich materiałach.

    I na koniec mam pytanie: przyjęłabyś może ode mnie zamówienie na szablon? Lubię twój styl i myślę, że szablon od ciebie zdecydowanie bardziej by mi się spodobał. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za komentarz. Jeśli chodzi o zamówienia to nie przyjmuję ich na tym blogu, więc jeśli to nie problem, mogłabyś złożyć zamówienie na bajkowe-szablony.blogspot.com?
      Pozdrawiam! ☺

      Usuń
  4. sobangcha
    Jestem szczęśliwa widząc post od Ciebie w dodatku taki obszerny! ♥
    Ikonki są piękne! Mam słabość do grafiki z taką koloryzacją!
    Sygnaturkami mnie zaskoczyłaś! Są naprawdę dobre! Przez jasną, kolorową koloryzacje są takie wesolutkie, że miło na nie patrzeć!
    TAK! Wrzeszczcie doczekałam się minimalistycznego szablonu od Ciebie! Jest boski, genialny pomysł z tym menu! Podoba mi się strasznie :)
    Drugi szablon też mi się strasznie podoba! świetnie dopasowałaś kolory i układ do nagłówka. Jak widzę takie ładne szablony to mam ochotę wrócić do takich starych układów u siebie!
    Swoją drogą sprytny pomysł na podgląd szablonu na żywo! <3
    Z nieba mi spadłaś z tymi stockami! Ja mam taki problem, że zamiast robić grafikę to pół dnia szukam stocków -.- Na pewno pobiorę wszyściutkie i dobrze wykorzystam!
    Tekstury także wyglądają obłędnie! Skuszę się i także kradnę ;p
    Doceniam toją prace włożoną w przygotowanie tak świetnej notki! <3
    Mam nadzieję, ze szybko doczekam się kolejnej!
    Chcę nowy szablon główny! Nie żeby ten mi się nie podobał! Jest świetny, ale czekam na coś nowego!

    Czekam na więcej♥ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. sobangcha
    A ja zacznę od końca, czyli od cudnych stocków i teksturek, które oczywiście pobrałam i na pewno użyję ^^
    Moimi faworytami dzisiaj są pierwszy szablon, w którym najbardziej podobają mi się kolory, oraz drugi nagłówek, który podoba mi się cały <3
    Z sygnaturek nie potrafię wybrać najlepszej, a ikonki podbiły moje serduszko <3
    I mam nadzieję, że po opublikowaniu nie usunie się połowa mojego komentarza, jak zazwyczaj, kiedy komentuję :/
    Pozdrawiam! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziewczyno muszę się chyba zapisać do ciebie na kurs! Jak tylko zobaczyłam pierwszy nagłówek to mnie zatkało, a szablony? Magia po prostu. Ile czasu mniej więcej spędzasz nad jednym?

    sobangcha pobieram wszystko bo robię porządki w folderze XD

    Pozdrawiam, Sandra K x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz :)) Jeden szablon zazwyczaj robię kilkanaście minut

      Również pozdrawiam!

      Usuń
    2. Jak ty to robisz? Ja moje robię kilka miesięcy!

      Usuń
  7. Świetne prace :) Najbardziej do gustu przypadł mi pierwszy nagłówek i szablony xD Fajne

    sobangcha, pobieram dodatki z tego postu, oczywiście dodaję do zakładki credits
    Zapraszam do mnie na http://rainprojection.blogspot.com

    Pozdrawiam
    Tyrell.black

    OdpowiedzUsuń