Holiday


Dzień Dobry! Ostatnio nie grzeszę ilością dodawanych notek, musicie mi wybaczyć, ale naprawdę nic mi się nie chcę robić. Obiecałam szablon, ale jeszcze trochę musicie poczekać :)) Trochę czasu pochłaniają mi jazdy. Dość przyjemnie prowadzi się autko :)) Mam nadzieję, że zdam egzaminy bez problemu, bo mam już dosyć tłuczenia się pociągami do szkoły. Samochód to bardzo przydatna rzecz ☺
Nie przedłużam. Zapraszam do obejrzenia tego skromnego pościku, który zawiera ikonki i trzy fanfikowe nagłówki ♥





 


Jak macie propozycję, piszcie śmiało! 
Pozdrawiam!

8 komentarzy:

  1. Wszystkie grafiki są świetne, zresztą jak zawsze, ale ten drugi nagłówek podoba mi się najbardziej ♥ Śliczny jest.
    I powodzenia na jazdach! Faktycznie jeździ się naprawdę przyjemnie, zwłaszcza do czasu egzaminu, ale oby Tobie poszło dobrze i najlepiej za pierwszym razem :>

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie malutko! :c
    Nagłówki już widziałam i mi się bardzo, bardzo podobają!
    Ahhh i te piękne ikonki!
    Czuje niedosyt od tak małej ilości!
    Chcę więcej zwłaszcza tak pięknych sygnaturek jak ta którą wstawiłaś na tt! Mam nadzieję, że w kolejnym poście je zobaczę!
    Czekam! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz <3 Następnym razem będzie więcej ♥

      Usuń
  3. Świetne prace, tylko szkoda, że jest ich tak mało.
    Życzę miłego dnia <3

    OdpowiedzUsuń
  4. 2 i 3 nagłówek *o*
    Trafiłam tu pierwszy raz, ale obiecuję zostać na dłużej! :D
    Dodaje do obs, pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh! Dziękuję Ci bardzo <33
      Również pozdrawiam!

      Usuń