Bloody Dreams

Cześć! Ten post miał się pojawił w sierpniu 2019r., jednak przez pracę nie miałam na nic czasu. Od tamtego czasu ta notka grzecznie tu sobie siedziała i czekała. W międzyczasie zaczęłam zmieniać szablon. Od stycznia obiecuję Prettysmilex, że go skończę :D

Postaram się częściej dodawać jakieś prace, bo jednak to wciąż moja pasja. Szkoda jest mi ją porzucać. 

Chciałabym też Was zaprosić na Katalog Grafików, gdzie razem z Luną szykujemy coś dla Was. Mam nadzieję, że uda nam się zebrać naszą graficzną rodzinkę.  









7 komentarzy:

  1. JAK TU SĄ DWIE MOJE SYGNATURY I NAGŁÓWEK! <3 <3 <3 <3 Cieszę się, że w tej notce pojawiła się praca z KayPea! bardzo to doceniam i szanuję! <3

    bardzo podobają mi się Twoje prace! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz ♥ Pyś to zawsze natchnie do zrobienia jakiejś pracy <33

      Usuń
  2. Ojejku ile ślicznych prac! I trzymałaś je przez rok! Aj nie możemy pozwolić, by blogerowa sfera znów się zatrzymała, takie prace muszą ukazywać się częściej. Muszę przyznać, że masz ciekawy styl tworzenia. Tekstury w pracach masz naprawdę fajnie opanowane,wraz z wtapianiem stocków. Blur to twój konik, wraz z odwracaniem kolorów. Ciężko wybrać mi faworyta, ale gdybym miała go wybierać w samych nagłówkach wybrałabym prace: I'm a warrior, I curse you, I envy the cup of coffee that kisses you. Idealnie do mnie przemawiają te prace, widzę w nich historie, które mogłyby się zdarzyć w jakiejś szalenie dobrej opowieści i to jest piękne.
    Czekam również z niecierpliwością na nowy szablon grafiki centaura :D
    Pozdrawiam cieplutko! x

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeglądając twoje prace poczułam taką nostalgie i tęsknotę za czasami kiedy prawie codziennie siadało się wieczorem i tworzyło grafikę.
    Teraz jestem tak zabiegana i zapracowana, że brakuje czasu na wszystko i człowiek jest już zmęczony psychicznie...
    Naprawdę mam teraz tak usiąść i coś stworzyć, myślę że przyniosło by mi to dużo relaksu i przyjemności. Szkoda, że straciłam wszystkie materiały :(
    Ahh te sygnaturki, każda bez wyjątku bardzo mi się podoba. Mimo to 13, 14 i 16 to moje faworyty są takie jasne i kolorowe ♥ Wyróżniają się na tle tych ciemnych.
    Banerki te małe diabełki pierwszy to mój faworyt.
    Nagłówki cudo♥ 5 to mój pierwszy faworyt bo to połączenie brązu z niebieskim jest ah świetne. 10 ma cudne błękitne kolorki więc też mój faworyt. No i na koniec czarno biały nagłówek, jest cały przepiękny i chętnie bym zobaczyła do niego jakiś szablonik.
    Cieszę się, że doczekałam się posta tutaj i oczywiście nowego głównego, na który czekałam naprawdę długo - jest naprawdę piękny.
    Liczę na szybki powrót z nowym postem :)
    Ja natomiast dostałam kopa żeby wziąć pobrać i stworzyć nowe materiały żeby zacząć na nowo ♥
    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale śliczne grafiki! Z tej notki podobają mi się najbardziej 3, 13, 14 sygnatura. Ogólnie wszystkie są świetnie skomponowane! Z nagłówków nie mogę się zdecydować, wszystkie cudowne. *.* Drugi i siódmy najbardziej mnie urzekł - te kolory są niesamowite.
    Napisałam do Ciebie maila w sprawie nagłówka, więc będę wdzięczna za odpowiedź. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Hjärnanbakomallt JA PYŚ POBIERAM SOBIE STOCKI, TEXTURY I INNE TAM! BAWIĘ SIĘ W PHOTOSHOPIE <3

    OdpowiedzUsuń