Voice

Cześć! Cieszę się, że dość szybko udało mi się stworzyć prace do dzisiejszej notki. Chyba pomału wracam do wprawy. Mam nadzieję, że uda mi się regularnie coś dodawać. Jutro mam rozmowę rekrutacyjną w sprawie pracy. Oby to nie zniszczyło moich planów związanych z systematycznym prowadzeniem bloga :) 
Co u Was? Trochę męczą mnie upały. W nocy nie da się spać, bo za ciepło, w dzień nie da się siedzieć na dworze, bo za ciepło. Nie mogę doczekać się jesieni (mojej ulubionej pory roku♥). 
Dzisiaj skromnie: 3 sygnaturki, paczka stocków i ikonki. Zauważyłam, że ostatnio coraz mniej osób tworzy ikonki, dlatego postanowiłam jakieś stworzyć. Mam nadzieję, że może jakoś Was natchnę i też jakieś zrobicie? 
Z przyjemnością podejmę się współpracy! Chętni niech zostawią komentarz lub napiszą na mojego maila nabi@intamil.pl





2 komentarze:

  1. Aj jakie piekne ikonki 💕😍❤ jestem totalnie zauroczona nimi.
    Sygnaturki są takie śliczne! Powiedz mi jak mam wybrać jedna jak wszystkie mi się mega podobają.
    Ale bym usiadla i porobila grafike ale jeszcze musze troche wytrzymac az wszystko sie uspokoi i znajde czas na przyjemnosci :)
    Oczywisci stocki dodaje do listy do pobrania wiec jak tylko sie dorwe do ps to odwiedzę bloga i pobiore takze informuje juz teraz.
    Chętnie zobaczylabym nowy szablon glowny ten jest taki szarawy i smutny chcialabym zobaczyc cos kolorowego wesolego wakacyjnego !
    Czekam na kolejny post ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz <3
      Za szablon główny to zabieram się już od jakieś czasu, ale jakoś nie mam pomysłu :( Ale obiecuję, że postaram się go stworzyć w najbliższym czasie! ♥

      Usuń