Gurenge

Cześć! Aż głupio mi dodawać post po miesięcznej przerwie. Nawet nie spodziewałam się, że tak długo mnie nie było. No ale już jestem. Przyjemnie mi się tworzyło prace, tym bardziej, że większość to współprace: pierwsza sygnaturka i pierwszy nagłówek - z Martyną11105, druga sygnaturka i drugi nagłówek - z Fantazją, trzecia sygnaturka i trzeci nagłówek- z Prettysmilex. Jeśli ktoś jest chętny do współpracy to piszcie śmiało na maila nabi@intmail.pl lub pozostawcie po sobie ślad w komentarzu :)



 





5 komentarzy:

  1. Ahhh nareszcie! Już się nie mogłam doczekać posta! Mam nadzieję że na kolejny nie będzie trzeba czekać aż miesiąc!
    Uwielbiam tu zaglądać!
    Pierwsza sygnaturka jest śliczna, podobają mi się te motylki w tle, druga ma ładne kolorki które fajnie pasują do modelki, ta nasza wspólna wyszła Ci bosko miałam całkiem inny pomysł na nią a ty zrobiłaś to tak ładnie że widać w tym twój styl KOCHAM <3
    Kolejna ma w sobie coś fajnego, że mega mi się podoba.
    Natomiast ta z Yeri jest taka delikatna i urocza ♥
    Sehunowa jest piękna pod każdym względem ♥
    Nagłówki widziałam już wcześniej na DA i bardzo mi się podobają, a ten ze współpracy wyszedł Ci przepięknie. Naprawdę podoba mi się efekt końcowy ♥
    Pobieram sobie kolorki bo ich nigdy dość!
    Czekam na kolejną notkę więc wiesz co masz robić :D:D:D
    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie prace zapierają dech.
    Kolorystyka drugie sygnaturki jest nieziemska!
    Pozdrawiam, Sho.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne prace, bardzo mi sie podobaja, szczególnie pierwsza, druga i 4 sygnatura ♥ mają w sobie to coś i ta kolorystyka wszystko w sobie idealnie współgra, no i pierwszy i trzeci nagłówek w tym ostatnim ten minimalizm genialny :D
    Życzę owocnych kolejnych postów!
    Pozdrawiam i zapraszam do Siebie
    Andro - Wyspa Twórczości

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej urzekła mnie trzecia sygnaturka <3 Ślicznie dokończyłaś nasz nagłówek ♥ Pozdrawiam i czekam na kolejny post <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Super prace - jako profesjonalna drukarnia oferujemy druk plakatów, ulotek w korzystnych cenach :) Jeżeli chcecie uwiecznić pracę to tylko przez trwały wydruk

    OdpowiedzUsuń