Let's hurt tonight [102]

Cześć! Dzisiejsza notka uboga, bo mam tylko jeden szablon. 
Co u Was słychać? Czekam cały czas aż w końcu zaskoczycie mnie swoją obecnością i komentarzami. 
Chciałabym też Was zachęcić do zagłosowania na katalogu grafików na nagłówek, który zostanie wykorzystany w nowym szablonie głównym. Macie w czym wybierać, bo zostały zgłoszone piękne prace! 


Szablon dla Violin Finnigan
Dawno nie robiłam szablonów. Sprawiło mi to jednak ogromną frajdę. Mam nadzieję, że praca przypadnie Ci do gustu.

Przyjmuję zamówienia!

6 komentarzy:

  1. Ojeju, przyznam, że nie spodziewałam się, że tak szybko wyrobisz się z szablonem. A nie dość, że od zamówienia minął niecały tydzień, to jeszcze szablon jest naprawdę piękny. I dokładnie taki, jak go sobie wyobrażałam ( a nawet lepszy!). Bardzo, bardzo za niego dziękuję i lecę nacieszyć się nim na blogu.
    Pozdrawiam
    Violin

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba :)
      Również pozdrawiam!

      Usuń
  2. Piękny szablon! Nagłówek nie pozwala odciągnąć wzroku, bardzo mi się podoba!♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń