Horololo


Cześć! W końcu dodaję post po miesięcznej przerwie. Przez ten czas teoretycznie uczyłam się do matur, choć prawdę mówiąc lenistwo wygrało i po prostu nic nie robiłam. Szczerze powiedziawszy to jak na osobę, która przebimbała trzy lata liceum, nie ucząc się, moje oceny na koniec roku prezentowały się dość dobrze i wszystkie egzaminy poszły mi pomyślnie. Reasumując: głupi to ma szczęście :) Aczkolwiek nie polecam wam tego robić. Uczcie się pilnie, bo nigdy nie wiadomo kiedy noga może się podwinąć. Ja jeszcze się o tym nie przekonałam i mam nadzieję, że nie będzie mi to dane. Do października (czyli aż pół roku!) mam wolne, o ile dostanę się na studia... Do tego czasu postaram się bardziej regularnie dodawać notki na blogu. Może nawet otworzę kolejkę i w końcu zacznę przyjmować zamówienia. Aczkolwiek niczego nie obiecuję. Dzisiaj przychodzę z pięcioma sygnaturkami, dwoma nagłówkami i paczką tekstur. 





Piszcie, co chcielibyście zobaczyć w następnej notce!

7 komentarzy:

  1. Jak miło widzieć u Cb posta! <3 Naprawdę się stęskniłam! Mam nadzieję, że dość często będą teraz posty!
    Co do grafiki już komentowałam Ci na dA. Nie widziałam tylko tego drugiego nagłówka, który pomimo że troszkę za pusty jak dla mnie mi się podoba! Bardzo fajnie ta ramka wygląda.
    Ja bym chciała w kolejnym poście dużo sygnaturek i nagłówków z kpopowcami. Chętnie zobaczyłabym coś z Kang Danielem <3 I z Irene też ♥
    Czekam z niecierpliwością na kolejny post ! Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Szablon główny jest cudowny!
    Co do prac w poście: 3 sygnaturka skradła moje serce!
    Pozdrawiam, Shoshano <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Hasło: sobangcha
    Pobrałam teksturki
    https://oreuis.deviantart.com/art/4-textures-900x600-595913454
    https://oreuis.deviantart.com/art/10-Textures-800x600-By-Oreuis-699916510?ga_submit_new=10%3A1503244650
    https://oreuis.deviantart.com/art/10-Textures-800x600-By-Oreuis-701014254

    na blogi:
    https://written-heart.blogspot.com/
    https://galeria-bydusia.blogspot.com/

    Twój link znajduje się w zakładce Credit, a także dodatkowo na Written Heart w Linkach. Dodaje do Obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prace! Wszystkie są cudowne, dlatego ciężko wybrać mi tylko jedną z pośród nich.
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. sobangcha
    http://delightfullywonderfulbritain.blogspot.com/


    OSOBY/TEMATYKA to, jakie osoby znajdą się jest mi obojętne. Dobrze, aby obrazy przedstawiały lata 70' w Wielkiej Brytanii, jeszcze piekniej, gdyby były one choć trochę related do pierwszej londyńskiej parady(1972) lub samego lgbt [no, tedy ejszcze nie lgbt ale^^]

    TEKSTY/TYTUŁ/CYTATY coś Marka Ashtona powinno być ok;

    “What ought to make worship delightful to us is not, in the first instance, its novelty or its aesthetic beauty, but its object: God himself is delightfully wonderful, and we learn to delight in him.”

    nie musi byc całe

    UKŁAD SZABLONU otwarty
    KOLORYSTYKA mam w głowie coś szaro-burego z ew czerwienią/delikatnymi refleksami tęczy ale zdaję się na Twoja wizję
    OGÓLNA WIZJA najbardziej widzi mi się coś w miarę minimalistycznego
    MIEJSCE, W KTÓRYM ZNAJDUJE SIĘ BUTTON kolumna boczna



    KONTAKT role.in.life.chronicles@gmail.com

    to mail kontaktowy mojego innego bloga. wystarczy wspomnieć Delightfully Wonderful i będę wiedzieć o co chodzi (; na ten mail wchodze zancznei częściej niż na prywatny, soł^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co do tytatu jeszcze, może być też
      "Not a trace of doubt in my mind
      I'm in love, I'm a believer!"

      (The monkees - I'm a believer)

      Usuń
  6. aaaaaaaaaaaa! znalazłam prawdziwe dzieła... i to te piękne sygnaturki <3

    OdpowiedzUsuń