It's not rewarded


Dzień Dobry, Dobry Wieczór :)) Dzisiaj trochę więcej niż zazwyczaj. Ikonki, sygnaturka, nagłówki, koloryzacja i stocki ^^ Chciałam też zrobić speedart, ale nie chciało mi się szukać postaci, które chcę użyć. Mam już w głowie pomysł, ale gorzej z jego realizacją :) Może w końcu się przemogę i coś powstanie. Myślałam też o nowym głównym, jednak jeszcze nie wiem z kim i jaki układ >.< W sumie to obecny szablon całkiem mi się podoba, więc może jeszcze trochę tu pobędzie. 
Ostatnio razem z siostrą wciągnęły nas musicale, a dokładniej musicale do Kuroshitsuji ♥ Polecam obejrzeć tym, którzy lubią te anime <3 
Jak macie jakieś propozycje to piszcie śmiało <: Jakieś dodatki, grafika, cokolwiek :)









Pozdrawiam!

10 komentarzy:

  1. Nagłówki są takie piękne. Kiedy patrzy się na Twoje prace to odczuwa się taką delikatność. Nie wiem jak to inaczej nazwać. Są zawsze dopracowane, nie ma się wrażenia przeładowania. I to jest w nich właśnie takie cudowne.
    Pozdrawiam <3
    PS Obecny główny jest bardzo ładny, więc jeśli nie odczuwasz jakiejś wielkiej potrzeby zmian to na spokojnie możesz go jeszcze tu na blogu zostawić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)) Szablon chyba rzeczywiście taki zostawię, chyba, że mnie najdzie wena <:

      Usuń
  2. Pierwszy nagłówek jest boski <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem za nowym szablonem, nie dlatego że mam coś do tego (absolutnie nie!) po prostu lubię patrzeć na nowości. Mozesz zmienić na wiosnę na coś kolorowego! ♥
    Ikonki piękne! Aż chciałabym otworzyć ps i sama coś zrobić, ale sesja... wrr ;<
    Sygnaturka i nagłówki też piękne nie jestem w stanie wybrać faworyta bo same piękności!
    Na razie nic nie pobieram, ale jak tylko pozdaje egzaminy to otwieram ps i przychodzę pobrać jakieś nowe dodatki! Powiadomię jak coś.
    Przepraszam za marny komentarz, ale już człowiek zmęczony po nauce i chce spać.
    Czekam oczywiście na nowy post i pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam już nawet pomysł na menu i kolorki na szablonie wiosennym ^^ Oby tylko wypaliło, bo to co mam w głowie czasem trudno przełożyć na CSS ☺
      Dziękuję Ci bardzo za komentarz ^^
      Pozdrawiam i życzę powodzenia w egzaminach ♥

      Usuń