3 lipca 2017

Set it off


Dzień dobry! Dzisiaj kolejna notka <: Przychodzę z sygnaturkami, nagłówkami i koloryzacjami. Nawet podobają mi się prace. Tak sobie pomyślałam, że może wygrzebię stare nagłówki i zrobię z nimi szablony, bo niektóre naprawdę lubię i aż szkoda tak je zostawić <: Mam też pomysł na minimalistyczny szablon, więc mam nadzieję, że następnym razem w poście pojawią się szablonów, których tak dawno nie było. 
Tak z innej beczki: Lu Han zrobił Lu ver 2.0, tyle, że bardziej kulturalną i bez auto tune'a. Podoba mi się <: Może w końcu zacznie normalnie śpiewać, bo prawie wszystkie piosenki śpiewa z auto tunem, a przecież ma taki ładny głos! W Exo śpiewał normalnie >.<
To tyle ze wstępu. Dajcie znać czy prace się Wam podobają i co byście chcieli zobaczyć w następej notce <: 










6 komentarzy:

  1. sobangcha
    Jezu chcesz mnie zabić! Takie piękności, że od razu jak weszłam zaniemówiłam, ale od początku! (królik nie daje mi spokojnie napisać komentarza! -.-)
    Wydaje mi się że to jest dobry pomysł aby wykorzystać stare nagłówki! Naprawdę lubię twoje szablony są kolorowe i chętnie będę je podziwia jak powstaną!
    Luhan ma taki piękny głos a psuje swoje piosenki tak bardzo tymi zbędnymi remiksami :c Chociaż z drugiej strony piosenkę Lu i tak uratować by się nie dało. Szczerze wolałam tą wersje Luhana z exo!
    Dziś sobie tak myślałam nad nową tapetą i pomyślałam o Tobie, żeby dać w propozycjach na kolejny post, a tu nagłówek z kaisoo i to taki piękny! Od razu przygarniam go na swój pulpit! <3 No ale serio jest taki piękny, ze nie mogę się napatrzeć wyszedł perfekcyjny!
    Przepraszam, że tak bezczelnie zaczęłam od nagłówka no ale sama rozumiesz nie dało się czekać. Skoro przy nagłówkach już jesteśmy to od razu skomentuje drugi. chyba źle zaklinowałaś nagłówek bo coś mały się otwiera, ale spokojnie otworzyłam na DA<3 Jest tak piękny jak ten kaisoowy chociaż i tak moim faworytem będzie pierwszy. Po prostu mam słabość do kaisoo i biało czarnych + kolor prac!
    Strasznie podoba mi się ta mniejsza postać na nagłówku tak fajnie ją wtopiłaś i koloryzacja nadała jej takiego blasku trochę i wygląda jakby się świeciła.
    Ah teraz długo oczekiwane sygnaturki.
    Ta otwierająca post jest moim faworytem, totalnie się w niej zakochałam! Jest delikatna ale kolorowa <3
    W drugiej podoba mi się ten negatyw fajnie to wykombinowałaś! W trzeciej podoba mi się połączenie takiego kremowego z czerwonym. Następna ma bardzo fajne kolorki, które strasznie pasują do tej pracy. Piąta sygnaturka zbytnio nie przepadła mi do gustu, ale chyba przez te kolorki. Sama nie wiem coś mi w niej nie pasuje. Następna jest znacznie lepsza podoba mi się ułożenie stocków i te smogi <3 I kolorki też <3 Ostatnia też mi się podoba, znowu w fajny sposób użyłaś efekt negatywu! Ja tak nie potrafię :c
    Kolorki od Ciebie ja zawsze chętnie przyjmę ich nigdy dość!
    Dodałaś post a ja chcę już nową dostawę świeżej grafiki! Mam nadzieję, że w kolejnym poście ujrzę szablony tak jak pisałaś.
    Co prawda nie umiem pisać ładnych komentarzy, ale dziś przeszłam samą siebie. Mam wrażenie, że to jeden wielki bełkot!
    Postaram się następnym razem napisać coś bardziej sensownego!
    Czekam na kolejny post! Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak dawno mnie nie było w tym graficznym świecie, że jestem w tyle ze wszystkim, muszę chyba nadrobić Twoje poprzednie notki. Ale prace z tej są świetne jak zawsze! Nagłówek z Kaisoo podoba mi się najbardziej <3 Trzecia sygnaturka też jest śliczna :>

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapomniałam skomentować notkę, zapomniałam o urodzinach przyjaciółki... skleroza <3 i nagłówki też mi się podobają <3
    Koloryzacje wyglądają ładnie, ale nie skorzystam, bo wolę robić własne :/ może kiedyś ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o szablony to przyjmuję zamówienia na bajkowe-szablony.blogspot.com

      Usuń
  5. Witam, witam! Uprzejmie donoszę, że wydysponowałam do Ciebie wiadomość drogą mejlową ;)

    OdpowiedzUsuń