Kings & Queens


Hej, tu euleunge ♥ Ostatnio prawie w ogóle nie robiłam prac, bo jakoś nie miałam weny. Jakoś tak średnio się rozwijam :/ Nieważne. 
Dziś na moich pracach będą sami (moi) królowie i królowe <3 Do każdego nagłówka przypisana jest pioseneczka. 


nagłówki



sygnaturki


1. Apashe - sand storm - nagłówek 1
2. Eminem, Gwen Stefani - kings never die - nagłówek 2
3. Idina Menzel - queen of swords - nagłówek 3
4. Carrie Underwood - there's a place - nagłówek 4
5. 30 seconds to mars - kings and queens - sygnaturka


to wszystko ♥ 
hwaiting!





2 komentarze:

  1. Sygnaturka jest świetna, podziwiam za pracę z gifami, ja nie mam na to cierpliwości XD
    Z nagłówków najbardziej podoba mi się trzeci :3 Pierwszy też jest świetny, bardzo podoba mi się napis *-*

    Pozdrawiam!
    Alessa

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy i ostatni nagłówek to cuda! Baardzo mi się podobają!
    Pozdrawiam! <3

    OdpowiedzUsuń