29 czerwca 2016

這不是我 [59 - 60]

 


Annyeong! Dzisiaj trochę ubogo. Niby wakacje, a nic mi się nie chce robić. Nie wiem czy wytrzymam te dwa miesiące. Jutro wychodzi I married my anti-fan i mam nadzieję, że ktoś szybko doda ten film, bo zgłupieję. Od ostatniej notki zrobiłam tylko jeden nagłówek. Jakoś mi się nie chciało siedzieć na photoshopie. Jest tak nudno :( Obejrzałabym jakąś dramę, ale nie chce mi się żadnej szukać. Jakby ktoś mógł coś polecić, byłoby mi miło ♥ Nie wiem co mogę jeszcze napisać.




nagłówki



szablony 
Pierwszy raz podobają mi się szablony, które zrobiłam. Do pierwszego potrzebna jest instrukcja, którą może dodam później jeśli ktoś będzie zainteresowany :)



Dopiero teraz zorientowałam się, że zrobiłam hunhańską notkę. Nie było to zamierzone, tak wyszło :)
Propozycje jak zwykle mile widziane. Do zobaczenia.
Hwaiting!

euleunge

10 komentarzy:

  1. Wooah, ten nagłówek jest genialny <333 Drugim szablonem również nie pogardzę, bardzo lubię motywy kwiatów ^^
    Cóż, wakacje to wakacje :D Spróbuj coś porobić ciekawego i poodpoczywać, nie nudaj tam ;)
    Dram obejrzałam bardzo dużo, u mnie na blogu była kiedyś notka z listą dram, które polecam. Ale tak na wakacje, to może zerknęłabyś na Blood, Kill Me Heal Me, I Can Hear Your Voice lub Pinokio? Zależy, jakie gatunki lubisz.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Haslo: The Battle of Legends
    Adres Bloga: http://supremeworldpigalcoto.blogspot.com/
    LINKI DO ZDJĘĆ/IMIONA OSÓB, KTÓRE MAJĄ SIĘ ZNALEŹĆ NA PRACY: Wolna ręka, chciałabym aby znalazły się tam zdjęcia z tumblera nawiązujące do bogactwa i Los Angeles.
    TEKSTY/TYTUŁ/CYTATY, KTÓRE MAJĄ SIĘ ZNALEŹĆ NA PRACY: Supreme World
    UKŁAD SZABLONU: Taki jak dotychczas
    KOLORYSTYKA: Myśle, że zostanie czerwony
    OGÓLNA WIZJA: Mam kilka wyobrażen na temat wyglądu, jednak myśle, że sam/ama wyczujesz jaki będzie najlepszy. Chciałabym żeby blog nawiązywał do bogatych dzieci.
    MIEJSCE, W KTÓRYM ZNAJDUJE SIĘ BUTTON: W kolumnie.
    Mam nadzieje, że przyjmiesz zamówienie, z radością wykorzystam twój szablon!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, chciałabym złożyć zamówienie na szablon na bloga
    Haslo: The Battle of Legends
    Adres Bloga: loveisnotove.blogspot.hu
    LINKI DO ZDJĘĆ/IMIONA OSÓB, KTÓRE MAJĄ SIĘ ZNALEŹĆ NA PRACY: Moon Ga-young, BTS Jimin
    TEKSTY/TYTUŁ/CYTATY, KTÓRE MAJĄ SIĘ ZNALEŹĆ NA PRACY: Love is not over
    UKŁAD SZABLONU: Tu daję ci wolną rękę
    KOLORYSTYKA: niebieski
    OGÓLNA WIZJA: nie ma konkretne pomysły . Dam ci wolną rękę
    MIEJSCE, W KTÓRYM ZNAJDUJE SIĘ BUTTON: Jest strona, która nazywa się linki
    Dzięki z góry

    OdpowiedzUsuń
  4. JA NAPRAWDĘ PRZYJDĘ DO CIEBIE NA NAUKĘ TWORZENIA TAKICH PIĘKNOŚCI JAK TE SZABLONY

    Nagłówek też jest przepiękny, kocham kocham <3 ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli chodzi o dramę to oglądam właśnie Oh my ghostess i bardzo mi się podoba zwłaszcza przez Park Bo Young i Kim Seul-Gi ♥ Uwielbiam je ! Oo albo jak nie oglądałaś to Surplus Princess polecam, też gra w tym Kim Seul-Gi :D

    Szablonami mnie zabiłaś ! Są cudowne mimo że nie trafiłaś z tym hunhanem bo ich nie lubię! Właśnie, gdzie moje kaisoo?

    No i na koniec nagłówek z Lucjanem! Wiesz że to był mój bias dopóki nie usłyszałam tego uuu uuu blow it like a flute w każdym bądź razie lubię ten nagłówek, jest taki prosty a zarazem przyjemny dla oka :)
    Czekam na więcej ślicznych szablonów od was :D
    Buziaki <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Omg, ten nagłówek jest cudowny! Jak zobaczyłam go pierwszy raz, aż zabrakło mi słów *-* Niby taki prosty, ale wrażenie robi ogromne!
    Oba szablony są świetne i nie umiem wybrać spośród nich faworyta ♥
    Ściskam cieplutko!

    Alessa

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń

.
.
.
.
.
.
szablon wykonany przez oreuis
Źródła:
Zielony Kociak