top of the world [020 - 021]


Cześć! Jak Wam mija dzień? U mnie strasznie zimno się ostatnio zrobiło :c na dodatek pociągi się spóźniają, psują się i zatrzymują w połowie drogi, by stać tak pół godziny, by następnie wrócić do poprzedniej stacji :c
Żeby nie było tak smutno to zapraszam do obejrzenia prac, z których zaczynam być dumna ^^




szablony
dla Kerry

dla Zjawy


Miał być jeszcze jeden szablon dla Mar tyny, ale niestety nie miałam weny by go stworzyć, a tak dokładnie, to nie miałam siły na szukanie zdjęć tego Jorge. Przepraszam za to. 
Szablon powstanie, nie martw się, potrzebuję tylko więcej czasu.



nagłówki
  





speedarty



pliki PSD
Plik PSD z nagłówkiem, który znajduje się gdzieś wyżej <:


Już nie mogę się doczekać kiedy skończy się zima, bo pragnę zmienić szablon. Oczywiście ten z Krampusem mi się bardzo podoba, ale jak to oreuis, lubię zmieniać szablony ^^ a ten, który właśnie tworzę, bardzo mi się podoba ♥

Korzystając z okazji zapraszam Was wszystkich na naprawdę niesamowite opowiadanie ^^


Przyjmę jedno zamówienie!

10 komentarzy:

  1. Sygnatura z początku mnie zachwyciła i pobiła wszystko, co się znajdowało poniżej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mogłam dać tego Bjorna na końcu c: Może by tak nie zachwycał <:
      Coś mi się zdaje, że SPOILER spodoba Ci się mój nowy szablon główny ♥

      Usuń
  2. Hejka!
    Jejku, wiesz jaka jesteś zdolna? :3
    Nagłówki są wspaniałe! ;* A zwłaszcza 3 i 4 <3
    A szablon? :o Brak mi słów! Jest po prostu mega <333.
    Mam tylko małą prośbę, czy mogłabyś mi podać link bezpośrednio do szablonu? Bo gdy pobieram stąd: http://oreuis.deviantart.com/art/template20-582597492 coś dziwnego się u mnie dzieje i nie zapisuje się w formacie XML. Nie mam pojęcia dlaczego. W razie co, o to kontakt :*
    poczta - roxxy@onet.pl
    Jeszcze raz dziękuję za cuuudowny szablon :*
    Ps. U mnie też jest zimno :|
    Tulę,
    Kerry

    OdpowiedzUsuń
  3. Szablon z Taylor! O niebiosa *.* Jest boski i uwielbiam kolory na nim. Szablon dla zjawy też jest świetny, a zielony fajnie wyszedł na nagłówku, do tego się rusza <3 Nagłówki najlepsze, to 1 i 2, mają coś w sobie ;) No i sygnatura niczego sobie ;*
    Pozdrawiam i weny na prace :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nagłówki są cudowne, ale CSS jeszcze troszkę bym dopracowała :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jasne nic się nie stało ;*
    Rozumiem i poczekam ile trzeba ;D
    Dla szablonu od ciebie warto ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Szablon dla zjawy jest świetny! Najbardziej z niego podoba mi się nagłówek. :)
    Sygnatura otwierająca post pobiła wszystko. Przecudna!

    Ps. Szablon główny: MEGA!

    Czekam z niecierpliwością na następną notkę!
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy spis graficzny! :)
    grafika-na-widelcu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Cześć! :D
    Świetna sygnaturka! Uzyskałaś naprawdę oryginalny i ciekawy pomysł.
    Świetny CSS i ładny nagłówek pierwszego szablonu :)
    Poza tym śliczny szablon główny. Na Twoim miejscu nie miałabym serca go zmieniać *.*.
    Pozdrawiam,
    Calliste

    OdpowiedzUsuń