Impreza Graficzna?



Cześć! Tym razem przychodzę do Was bez grafiki, ale za to z pewną inicjatywą. 
Chciałabym zrobić Imprezę Graficzną, ale potrzebuję Waszej pomocy. 
Dlatego też zachęcam Was do współpracy (błagam w myślach by ten pomysł nie okazał się niewypałem). 




Każdy kto zechce mi pomóc, niech pisze na mój adres mailowy: AleXDirectionerX@gmail.com lub na numer gg: 53884949

Jak by wyglądała współpraca?
Przesyłacie mi pliki PSD, XCF lub XML
Ja też przygotuję jakąś bazę i się nimi wymienimy c:
Mogą to być sygnaturki, nagłówki (wszelkich wymiarów) jak i szablony do skończenie. 

Na wasze bazy czekam do 23 XII 2015r

Dla wszystkich, którzy wezmą udział w zabawie/ wkleją button imprezy czeka niespodzianka w postaci (mega)paczki niespodzianki <:




oreuis

7 komentarzy:

  1. Po raz pierwszy tu zabłądziłam, ale muszę przyznać, że masz świetny szablon główny <3 Jak tylko czas pozwoli, wyślę ci jakiś .psd. Jeśli chcesz, możesz też mi wysłać jakąś bazę na lunio9@gmail.com. Tylko proszę do czwartku, bo w piątek już nie będę miała komputera z Photoshopem na stanie.

    OdpowiedzUsuń
  2. HASŁO: children of the sun
    ADRES BLOGA: Tak, wiem, że powinien się znaleźć tutaj do niego link, ale blog na razie jest zamknięty, gdyż otworzę go dopiero, jak zrobisz dla mnie szablon.
    LINKI DO ZDJĘĆ/IMIONA OSÓB, KTÓRE MAJĄ SIĘ ZNALEŹĆ NA PRACY: Laura Marano i Riker Lynch
    http://images.twistmagazine.com/uploads/posts/image/52341/riker-lynch-dancing-with-the-stars.jpg

    http://2.bp.blogspot.com/-5nIUzB9S22s/U7pyp9AZ7KI/AAAAAAAAL1Q/IiZ-bpFiZfA/s1600/tumblr_n8bvg8Al8i1rwy23xo1_r1_500.png

    TEKSTY/TYTUŁ/CYTATY, KTÓRE MAJĄ SIĘ ZNALEŹĆ NA PRACY: Tytuł: The Heart Wants What It Wants, cytat: The world can be a nasty place
    You know it, I know it, yeah
    We don’t have to fall from grace
    Put down the weapons you fight with
    UKŁAD SZABLONU: zamknięty, jedna kolumna po prawej stronie
    KOLORYSTYKA: liliowy
    OGÓLNA WIZJA: cóż nie ma jej, zdaje się na Ciebie.
    MIEJSCE, W KTÓRYM ZNAJDUJE SIĘ BUTTON: blog na razie zamknięty, pisałam wyżej.

    OdpowiedzUsuń
  3. pobrałam button na bloga Rockmenowa i zamierzam ci pomóc.

    OdpowiedzUsuń
  4. CHILDREN OF THE SUN
    Adres: http://leonettatodoelrestonocuenta.blogspot.com
    Link do zdjęć / imiona osób : Ze zdjęciami zdaję się na ciebie do wyboru zdaję się na ciebie tylko mają tam być
    Jorge Blanco i Martina Stoessel
    Teksty / Tytuły / Cytaty które mają się znaleźć na pracy : Regálame otro día más
    porque tienes que saber
    que anoche te soñé
    Układ szablonu : Otwarty kolumna po lewej
    kolorystyka : Niebiesko - czerwona
    Ogólna wizja :chciałabym aby w tle znajdowały się klawisze pianina i nut
    Miejsce na którym znajduję się button; strona główna

    OdpowiedzUsuń
  5. Hejka. :)
    Jestem tutaj przy okazji tworzenia "Sygnaturowej parady" dla KG, ale zatrzymało mnie coś kompletnie innego... Masz wspaniały szablon główny! ^^ Na tematyce się nie znam, ale wykonanie powala!
    Dobra robota!
    Pozdrawiam. ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolejny super szablon główny! Jest taki klimatyczny, że szczęka mi opadła :O

    OdpowiedzUsuń
  7. Hejka :D Mam małe pytanie. Czy przyjmujesz zamówienia na szablony z Violettą?

    OdpowiedzUsuń