Hi!


Cześć, tu oreuis. Możecie mnie kojarzyć z bajkowych szablonów.
Chciałabym oficjalnie otworzyć Grafikę Centaura ☺ Znajdziecie tu różne dodatki graficzne, nagłówki, sygnaturki, koloryzację, szablony i wiele więcej.

Od razu mówię, że jestem chętna do współpracy, więc jeśli masz wolny czas i chęć do zrobienia czegoś wspólnie ze mną, pisz na e-maila: AleXDirectionerX@gmail.com lub na gg: 53884949

Nie pozostaję mi nic innego jak zaproszenie Was do obejrzenia moich prac ♥






Sygnaturki










Koloryzacje






szablony

Nagłówek to ten gif





Przyjmuję zamówienia c:

12 komentarzy:

  1. Nic tylko złożyć ci gratulacje za założenie bloga graficznego, ale teraz przejdźmy do jakże konstruktywnej krytyki twych prac (Zjawa, taki krytyk).
    Na początek zajmijmy się sygnaturkami i chwaleniem tej jakże zajebistej sygnaturki z gifem. Jest po prostu boska. Czwarta jest taka prosta, ale ma coś w sobie. Pozostałe dwie, też są niczego sobie, ale numer trzeci wygrywa :).
    Koloryzacje:
    Numer 1. Już sam obrazek bez koloryzacji jest intrygujący, a co dopiero z nią.
    Numer 2. i 3. Nad tym nie będę się rozwodziła, po prostu mi się podobają, ale... ten tygryseł na czwartej koloryzacji, jest... Nie wiem jak to określić. Coś po prostu sprawia, że chce się na niego patrzeć.
    Szablony:
    1. Z gifem i do tego jest niebieski. Lubię niebieski.
    2. Prócz niebieskiego lubię też minimalizm, więc jak najbardziej na plus.
    To ten... Ja życzę weny i pozdrawiam ^^
    ~Zjawa

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj. Ta ruchoma sygnatura jest wyjątkowa, naprawdę bardzo dobre wykonanie. Szablony, które udostępniłaś są dobre, bo panuje w nich coraz rzadziej spotykany minimalizm i spokój. Przy okazji mają dość nowoczesny design, są uniwersalne. :)
    Pozdrawiam i życzę wielu owocnych projektów!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oh, super, że założyłaś bloga graficznego :) Będę tu często zaglądać i zacznę obserwować ;)
    Co do grafiki druga sygnaturka jest cudowna <3
    Super szablony, takie minimalistyczne, a pierwszy jest bardzo urzekający ;3
    children of the sun !! Pobieram kolorki :3
    Pozdrawiam, Hanchesteria (nie będę podawać bloga, wiesz, jaki :3) xx

    OdpowiedzUsuń
  4. Prace są zarąbiste :D
    I cieszę się, że odnowiłaś Centaura, bo prace we wcześniejszej szabloniarni były świetny, do tego bardzo lubię oglądać twoje prace, zawsze mnie czymś zaskoczysz.
    1 i 2 sygnatur jest ładna, choć z ich obydwu podoba mi się najbardziej pierwsza ma śliczne kolory i śliczną modelkę. Natomiast w notce żądzą 3 i 4, bardzo lubię tą aktorkę, a w trzeciej sygnaturze przypomina mi trochę czerwonego kapturka, do tego te kolory na niej są piękne, uwielbiam czerwony w takim wydaniu *.* 4 natomiast jest boska, idealna na SF, kolorystyka jest na nim genialna, do tego lubię niebieski i kolory oddają klimat zdjęcia.
    Szablony podobają mi się oba nie mam nic do zarzucenia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Heej :) Skorzystałam z zaproszenia i oto jestem! Na początek może wypowiem się o szablonach bo te są... Świetne! Bardziej spodobał mi się ten szary jednakże szablonik z Saoirse również wyszedł ci bardzo fajnie :) Ten gif wygląda trochę dziwnie, alee całość prezentuje się ok :) Sygnaturki przed postem i ta przedostatnia wyglądają naprawdę WOW! Jestem pod ogromnym wrażeniem prac z tego posta! :) Wpadnę tu jeszcze na pewno!
    Pozdrawiam.
    - scargraf.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj!
    Cieszę się, że postanowiłaś zrobić coś swojego. Postaram się tu zaglądac często i dodaję się do obserwatorów.
    Sygnaturka z gifem wygrywa wszystko. Jest idealna. Druga zaś jest prościutka, ale ma w sobie, coś, co sprawia, że nie możesz oderwać od niej oczów.
    Szablon z gifem jest fantastyczny. Duży plus za użycie niebieskiego. Ubóstwiam go! ^^
    Jednak zdecydowanie bardziej podoba mi się drugi szablon. Jest taki minimalistyczny i taki idealny.
    Pozdrawiam i życzę weny na dalsze pracę! :*
    [http://graphic-danni.blogspot.com/]

    OdpowiedzUsuń
  7. Twój blog został przyjęty na Graficzny-rejestr.blogspot.com
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. HASŁO: children of the sun
    ADRES BLOGA: http://victoria-and-david-real-love.blogspot.com
    LINKI DO ZDJĘĆ/IMIONA OSÓB, KTÓRE MAJĄ SIĘ ZNALEŹĆ NA PRACY: Luke Hemmings, Cara Delevingne, Paul Wesley (chciałabym, aby Luke i Paul wyglądali groźnie. O ile zdołasz znaleźć takie zdjęcia.)
    TEKSTY/TYTUŁ/CYTATY, KTÓRE MAJĄ SIĘ ZNALEŹĆ NA PRACY: Never give up. Enjoy your life.
    UKŁAD SZABLONU: chciałabym, aby nagłówek z boku, a gadżety po prawej stronie. Jeśli moja wizualizacja nie wyjdzie to zrób jak będziesz mogła.
    KOLORYSTYKA: ciemna, najlepiej fiolet z jakimś białym elementem.
    OGÓLNA WIZJA: chciałabym, aby Cara była gdzieś w środku, a po jej stronach Luke i Paul. Pod nagłówkiem chciałabym, abyś umieściła tekst. Tło powinno być tajemnicze, groźne... Strony chciałabym, aby były gdzieś u góry rozwijane.
    MIEJSCE, W KTÓRYM ZNAJDUJE SIĘ BUTTON: zakładka szablon

    OdpowiedzUsuń
  10. hasło: children of the sun
    adres bloga: http://savemey.blogspot.com/
    linki do zdjęć/imiona osób, które mają się znaleźć na pracy: emily rudd, zayn malik
    teksty/tytuł/cytaty, które mają znaleźć się na pracy: główny cytat: Nobody can't save me, but you... You can everything...
    "poboczny":This song is gift for you...
    Układ szablonu: otwarty, a co do reszty to zdaję się na ciebie ;)
    kolorystyka: nie mam pojęcia, nie chciałabym, żeby był bardzo ciemny, ogólnie piszę historię o nieszczęśliwej miłości.
    ogólna wizja: brak u mnie takiej. Składając zamówienie chcę się zdać całkowicie na ciebie i twoją twórczość ;)
    miejsce, w którym znajduje się button: http://savemey.blogspot.com/ (po lewej stronie, umieściłam link)

    OdpowiedzUsuń