4 urodziny bloga!

Cześć! Dzisiaj mija czwarta rocznica założenia Grafiki Centaura. Czas tak szybko leci. Cieszę się, że jestem tu z Wami już cztery lata. Czuję, że zrobiłam postęp, że moje prace są coraz lepsze. Nie zamierzam jednak przestawać. Mam nadzieję, że będę tworzyć jeszcze przez parę dobrych lat. 
Z tej okazji przygotowałam paczkę, która zawiera: 70 stocków, 4 koloryzacje, 5 plików psd i 16 teksturek.
Mam nadzieję, że dodatki będą Wam służyć. Zapraszam też do poprzedniej notki jeśli jeszcze jej nie widzieliście. 




8 komentarzy:

  1. Ojejuś ile pięknych rzeczy. Aż chyba odpalę Gimpa po roku przerwy. No po prostu tyle wspaniałości w jednym miejscu.
    A ogólnie to gratuluję 4 lat bloga! To naprawdę ogromny sukces dla każdego blogera, niezależnie od tematu. Co prawda zaczęłam śledzić Twoją twórczość dopiero dzisiaj ( ta nieogarniętość), ale mam nadzieję, że będę mogła ją śledzić conajmniej przez kolejne 4 lata.
    Pozdrawiam
    Violin
    PS. Pod poprzednim postem złożyłam zamówienie, bo wtedy jeszcze tego posta nie było. Mam je przekleić, czy to bez sensu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że moje pracy sprawiły, że masz ochotę stworzyć coś na gimpie :)
      Dziękuję bardzo za komentarz.
      Zamówienie przyjęłam.

      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Wszytskiego najlepszego <3 Życzę ci coraz więcej lat robienia grafiki i więcej postów wstawianych na bloga! ;D
    Pozdrawiam milutko x

    OdpowiedzUsuń
  3. O jaaa gratuuluje!
    I życzę jeszcze więcej latek na blogu jak i dużo weny, twoje prace są niesamowite i masz talent do tego
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci pięknie <3
      Również pozdrawiam!

      Usuń
  4. Gratuluję i życzę wielu kolejnych lat <3

    OdpowiedzUsuń